Klantenbeoordeling Beoordeling 9,7 (1012 recensies)
7 dagen per week geopend
24/7 klantenservice in Nederlands
iDeal
Visa Card
MasterCard
American Express
PayPal

Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de meest gestelde vragen. Kunt u geen antwoord vinden, neem dan contact met ons op.

Wat is een e-visum en waarom moet ik deze hebben?

Een visum is een officiële toestemming een land binnen te reizen en in dat land te verblijven. Een e-visum vervangt het oude visum systeem en kan via internet aangevraagd worden. 

Wat heb ik nodig om een visumaanvraag te kunnen doen?

Om Egypte binnen te komen, dien je een geldig paspoort te hebben die tenminste 8 maanden geldig is, zo ook bij het aanvragen van een visum.

Welke voordelen heb ik om de visumaanvraag via deze website te doen?

U hoeft in Egypte niet meer in een lange rij te wachten om een visum aan te vragen en doet dit met gemak achter uw computer. Verder heeft u de mogelijkheid om via iDEAL, Bancontact, PayPal en creditcard te betalen. 

Welke nationaliteiten komen in aanmerking voor een e-visum?

Vrijwel elke nationaliteit, tijdens het aanvragen van uw visum, kunt u de nationaliteiten die wij behandelen zien. Staat uw nationaliteit er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Wanner is mijn e-visum geldig?

Uw e-visum is vanaf de datum geldig die u invult bij de visumaanvraag. Deze is vanaf die datum 90 dagen geldig, u kunt met een single-entry visum eenmalig Egypte binnen treden en met een multi-entry visum meerdere malen binnen deze 90 dagen. U kunt echter niet langer dan 30 dagen achtereen in Egypte verblijven.

Hoelang duurt een e-visum aanvraag?

U krijgt uw Egypte e-visum binnen 7 werkdagen in uw mailbox, indien u voor spoed levering heeft gekozen, krijgt u uw e-visum binnen 2-5 werkdagen. 

Ik heb geen visum ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer uw spambox van uw email. Kunt u hem niet vinden? Neem contact met ons op en wij kijken hoe het ervoor staat.

Is de website veilig? Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Onze server is beveiligd met een SSL certificaat, dit houdt in dat de gegevens die u verzendt naar onze website versleuteld is. Uw gegevens worden gebruikt om een e-visum aan te vragen, na de aanvraag worden uw paspoortgegevens direct verwijderd. Wij bewaren alleen uw naam, adres, email en telefoonnummer in onze administratiesysteem die niet verbonden staat met internet. Zo kunnen wij uw privacy beschermen die voor ons van groot belang is.

Moet ik voor mijn partner en/of kinderen ook een visum aanvragen?

Ja, voor iedere persoon moet u apart een visum aanvragen, u kunt de gegevens voor meerdere personen tijdens uw visumaanvraag invullen.

Hoevaak kan ik naar Egypte reizen met hetzelfde e-visum?

Een e-visum is 90 dagen geldig, u kunt met een single-entry visum eenmalig Egypte in- en uitreizen, kiest u voor een multi-entry visum dan kunt u zo vaak als u wilt Egypte in- en uitreizen. U kunt echter niet langer dan negentig (90) dagen achtereen in Egypte verblijven.

Mijn visumaanvraag is geweigerd, wat moet ik doen?

U kunt bij de dichtsbijzijnde Egyptische ambassade of consulaat uw visum aanvragen. Wij hebben Arabisch en Nederlands sprekend personeel en kunnen u helpen wanneer uw aanvraag geweigerd wordt.

Wanneer moet ik een visum aanvragen voor Egypte?

Wij raden aan om minimaal één week van te voren uw e-visum aan te vragen.

Ik wil geen e-visum maar op het vliegveld een visum aanvragen, is dat mogelijk?

Dat is mogelijk, echter bent u duurder uit en raadt de Egyptische overheid aan om een e-visum aan te vragen om lange rijen te voorkomen op het vliegveld.

Ik heb meerdere voornamen, wat moet ik invullen?

U moet alle voornamen invullen, zoals deze in de paspoort staat.

Hoeveel kost een e-visum?

Onze actuele prijzen kunt u vinden op onze voorpagina.

Waarom zijn er prijsverschillen?

De prijsverschillen komen voornamelijk door de service die bedrijven aanbieden en hoe zij omgaan met uw gegevens. Bij ons staat privacy en service hoog.

Mijn visumaanvraag is afgewezen, krijg ik mijn geld terug?

Uiteraard, uw geld wordt binnen 2 werkdagen teruggestort op uw rekening.

Ik heb een fout gemaakt tijdens het aanvragen van een visum, nu heb ik verkeerde informatie. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Helaas, de Egyptische overheid bied geen mogelijkheid om dit te corrigeren, wij kunnen helaas uw geld niet terugstorten.

Kan ik mijn e-visum wijzigen?

Helaas, de Egyptische overheid bied geen mogelijkheid om een e-visum te wijzigen.

Kan ik mijn e-visum annuleren?

Helaas, de Egyptische overheid bied geen mogelijkheid om een e-visum te annuleren.

Ik heb andere gegevens ingevuld dan dat er op mijn paspoort staat, kan ik Egypte binnenkomen?

Helaas, uw gegevens dienen overeen te komen. Deze worden bij de paspoort controle gecontroleerd.

Ik heb nog geen e-visum gekregen, kunnen jullie mijn gegevens nog wijzigen?

Stuur met spoed een email via ons contactformulier, indien uw aanvraag nog niet is verwerkt, kunnen wij uw gegevens nog aanpassen.

Visumaanvraag starten »